10 wrz 2008

Przyjemność poprzez satysfakcję

Ostatnio zauważyłem jak wielką przyjemność sprawia mi gdy nauczę się czegoś nowego. Często są to drobiazgi, jak na przykład obsługa jakiegoś dość prostego programu komputerowego. Jednak jeśli tak się stanie, mój dzień jest od razu lepszy i roznosi mnie energia.

Ostatnio prawie przestałem plażować. Większą przyjemność sprawia mi studiowanie materiałów o hipnozie i NLP, które dostałem od narsisusa i umiejętności których będę potrzebować w nowej pracy od października. Dawno siedzenie w domu nie sprawiało mi takiej przyjemności. Też tak macie czasami?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Samuel, nie obawiasz sie ze mozesz 'wyjsc z formy'? Plazowanie nieregularne moze obniża poziom pewnosci siebie. Sam wiem z wlasnego doswiadczenia ze trudno wrocic do stanu optymalnego

Samuel pisze...

Takie życie, wychodzi się z formy w niektórych sprawach, aby być w lepszej formie w innych. Poza tym pewność siebie buduje się na wiele różnych sposobów. Jednym z najlepszych są sukcesy w swoim życiu i to nie tylko z kobietami.