18 sty 2009

Zalety życia w Krakowie

Kolejna ankieta zakończona. Tym razem pytaliśmy o zalety życia w Krakowie. Wedle wyników są nimi: urok miasta (35%), życie towarzyskie (28%), zarobki, dostęp do kultury i inne (po 10%), oraz dostęp do edukacji (3%). Sklepy nie otrzymały żadnego głosu.

Ja osobiście mieszkałem już w kilku krajach i zawsze z wielkim zadowoleniem wracałem do Krakowa. To moje miasto, kocham je i ono nie może beze mnie żyć ;). Wszystkie czynniki, które podałem w ankiecie są dla mnie istotnymi zaletami życia w Krakowie. Jedyne dwie rzeczy, które mi nie pasują w Krakowie to biurokracja i mała liczba połączeń lotniczych. Żeby lecieć 8 godzin na wschód, to trzeba najpierw lecieć półtorej godziny na zachód. Trochę żenujące.

P.S. Ostatnio nie mam czasu na sprawy organizacyjne dotyczące Projektu. Jeśli nie dostajecie odpowiedzi na jakieś emaile, zwłaszcza w związku z rekrutacją nowych osób, to właśnie to jest powodem.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

juz za pol roku wybieram sie w Polskę i wlasnie teraz wybieram miedzy Poznaniem, a Krakowem. Cieszylbym sie bardzo jesli ktos z projektu kiedys opisal swoje odczucia co do miasta. Relacja osoby tam zyjącej jest dla mnie cenniejsza niz stos reklam, ktore moglby rownie dobrze reklamowac kazde miasto.

Jak mozesz to odpisz mi w komentarzu zalety i wady tego miejsca. Niezmiernie mi pomozesz w wyborze ;) Chociaz i tak planuje wybrac sie tam na tydzien po maturach :)

Pozdrowienia dla projektu.
makki

Samuel pisze...

Poznań to wspaniałe miejsce. Byłem tam kilka razy. Moim zdaniem drugie najlepsze miasto w Polsce ;).

Wady życia w Krakowie podałem, ale tak naprawdę to są wady życia w Polsce.

Zalet jest mnóstwo, np. te podane w ankiecie i artykule. Poza tym Kraków ma bardzo dobrą lokalizację pod kątem tego co można robić w weekendy - Tatry, Beskidy, Wiedeń, Praga - to miejsca w zasiegu 1 i 2 dniowych wycieczek. Trochę dalej nad Adriatyk, ale też blisko.

Zależy jakie masz plany na życie. Są branże w których w Krakowie jest zastój, ale w nich w Poznaniu nie jest lepiej.

Zapraszamy