29 mar 2009

Eskalacja kina

Dużo różnych osób miało swój wpływ na moje przekonania dotyczące uwodzenia. Wszystkich nie sposób wymienić, ale wszystkim dziękuję. Trzy główne źródła to pliki video z warsztatów Mysterego, rozmowy z Julią i liczne imprezy z moimi skrzydłowymi. Chwała im za to. Niektóre zdania pochodzą wprost z korespondencji z Julią.

Kluczem uwodzenia jest eskalacja kina. Wszystkie istniejące schematy uwodzenia skupiają się na tym co mówić (Mystery, Style, DeAngelo, Swingcat), jak się zachowywać (BadBoy) albo kim być (nowe RSD). Moim zdaniem jest to błędem, a już conajmniej poważną luką. Wiele razy widziałem gości którzy łamali najbardziej podstawowe założenia PUA, nie wiedząc o nich. Mieli fatalne teksty, BL i inner game. Mimo tego osiągali to co chcieli, bo eskalowali kino. Pewnym podstawowym faktem jest to, że nawet jeśli kobieta powstrzymuje nas przed eskalacją kina to i tak bardzo podnosimy swoją wartość eskalując. Dobrze jednak przemyśleć i uporządkować kilka rzeczy. A więc moja metoda składa się z następujących faz:

1. Kino aseksualne

Zaczynamy kinetyzować już podchodząc do kobiety. Robimy to jednak w taki sposób aby jej świadomość nie odbierała naszego dotyku jako dobierania się do niej. Dla podświadomości jednak każdy dotyk jest dotykiem. Podświadomość wysyła bodźce zaufania i ciepła na tym etapie. Możemy kinetyzować aseksualnie na kilka sposobów. W warunkach klubowotanecznych można przybić piątkę. Robimy to od niechcenia, podnosząc dłoń, ale odwracając głowę lekko w drugą stronę i dół. Mówimy lub krzyczymy „Piątka” i czekamy ... często popatrzy się ze zdziwieniem lub uśmieszkiem na Ciebie i nic nie robi ... ty zamierasz i czekasz z uniesioną dłonią. Ona przybija. Wtedy łapiesz ją i już przechodzisz do drugiej fazy. W praktyce, w grze na parkiecie zwykle zaczynam od kolejnej fazy.

W wypadku setów stolikowych lub stojących zaczynasz od ramion. Podchodzisz do dwusetu i kładziesz swoje dłonie na ich ramionach. Możesz też w trakcie rozmowy musnąć jej ramiona zgadzając się lub nie zgadzając z tym co ona mówi, śmiejąc się z tego co mówi lub przerywając jej jak mówi. Kładziesz dłoń na jej dłoni, gdy próbujesz ją do czegoś przekonać albo jej przerywasz zmieniając temat. Udajesz, że zauważyłeś pyłek na jej policzku, dotykasz ją delikatnie w ten policzek i muskasz zbliżając swoją twarz do jej twarzy. Jedną ręką przytrzymujesz ją za brodę a drugą dotykasz policzka. Poprawiasz delikatnie jej ubrania, na przykład kołnierzyk bluzki, kurtkę gdy pada lub się coś przestawiło itd. Głaszczesz ją po głowie, mówiąc grzeczna dziewczynka, jeśli zrobi to o co ją poprosiłeś. Dotykasz po policzku lub ramieniu sprawdzając czy jest bardzo ciepły (np. od zmęczenia) lub zimny. Robiąc to mówisz coś w stylu: „widzę że jesteś zmęczona/ zimno ci/ itd.” Zakładając, że są powody aby było za zimno lub za ciepło sprawdzasz co parę minut czy już jest lepiej. Jeżeli jest zmęczona np. po tańcu robisz krótki masaż zbolałych mięśni. Oczywiście, naucz się chociaż trochę jak masuje się mięśnie aby je zrelaksować. Sprawdzają się też wszelkie rutyny z kinem powodujące obejmowanie się (otwieracz na przyjaciół z piaskownicy) lub dotykanie dłoni (wróżenie z ręki).

Kluczową kwestią w tej fazie jest to aby zajmować jej logiczną część umysłu gdy kinetyzujesz. Dlatego kino musi być następstwem tego co robisz, do niej mówisz lub co ona mówi.

2. Kino dominujące

Dalsza eskalacja polega na prowadzeniu jej, narzuceniu swojej woli. W warunkach tanecznoklubowych zaraz po przybiciu piątki podnosisz jej dłoń i kręcisz nią pirueta, po czym zaczynasz tańczyć. W innych warunkach łapiesz jej dłoń i prowadzisz w inne miejsce klubu, np. do tańca lub do kogoś – patrz moja rutyna na odczytywanie BL w metody i techniki lub przebiegając ulicę. Możesz też prowadzić ją w tłumie ludzi, naciskając ręką jej plecy. Kolejną opcją, w miejscach gdzie jest głośno, jest tak zwany claw, czyli objęcie jej w talii i przyciśnięcie do siebie z okazji tego, że nie możesz usłyszeć co mówi. Robisz wam zdjęcie obejmując ją. W tej fazie kluczem jest to że zwykle można wykorzystać elementy które na pierwszy rzut oka wydają się działać przeciwko nam, takie jak hałas i obecność innych ludzi. Dominujesz kinem, a więc wprowadzasz ją w swój świat. Zmieniasz otoczenie i warunki, wymuszając te zmiany kinem.

3. Kino seksualne nieświadome

W warunkach tanecznych po prostu zaczynasz coraz namiętniej tańczyć, skracając dystans. Swoimi dłońmi baw się jej dłońmi. W warunkach rozmowy, eskaluj w stronę głowy. Dotykaj jej w kontekście rozmowy. Jeśli z czymś się zgadzasz to obejmuj jej włosy i policzek dłonią. Przerywając jej, kładź rękę na jej udzie na krótką chwilę. Opowiadając dotykasz jej ciała. Jeśli na przykład mówisz o urywaniu uszu w Kung Fu, to chwytasz jej ucho. Dalej możesz sprawdzać czy ma zimne policzki, gorące czoło. Odchodząc od niej (np. po szklankę lub do łazienki) przejeżdżaj swoją dłonią po talii lub karku. Jeśli coś dla niej zrobisz, jak na przykład podanie szklanki, wskazuj swój policzek i domagaj się pocałunku. Podobnie jeśli ona dla ciebie coś zrobi to ty całujesz ją w policzek. Robisz wam zdjęcie mówiąc jej aby pocałowała cię w policzek, jeszcze lepiej żeby zrobił to za ciebie skrzydłowy. Jeśli rozmawiacie o urodzie, odchudzaniu się itp. to kładziesz swoją rękę na jej brzuchu (przez ubranie) oceniając pozytywnie jego kształt. Bierzesz jej rękę aby oglądnąć jej pierścionki, możesz dodać rutynę opisując co oznacza noszenie pierścieni na różnych palcach. Można zastosować rutynę na sprawdzanie zaufania.

Na tym etapie werbalnie odnosisz się do jej ciała w kontekście w którym jesteś osobą obserwującą. Każesz więc sobie pokazywać wszelką biżuterię na uszach, języku i brzuchu. To samo z tatuażami, bliznami czy czymkolwiek innym. To samo w drugą stronę. Możesz więc spytać ją o opinię na temat wody kolońskiej którą masz na szyi. Uważaj jednak w tą stronę, aby nie wyjść na kogoś kto robi co może żeby przyciągnąć do siebie uwagę. Na tym poziomie może zacząć się udawanie, że nie jest taka łatwa. Pamiętaj więc, że prawdziwą odmową kina jest oburzenie, często połączone z odejściem. Jeśli po prostu spycha z siebie twoje ręce to jest to wyłącznie jej gra. Dajesz się więc zepchnąć i po chwili ponownie eskalujesz.

4. Kino seksualne świadome

Ta faza to robienie podobnych rzeczy co wcześniej, ale dla nich samych, bez żadnego kontekstu. Operuj dłońmi wokół karku, szyi, uszu, policzków, ust, włosów, bawiąc się nimi lub szarpiąc lekko do tyłu. Kiedy dotykasz głowy kobiety, jej karku, to ona jest wręcz obezwładniona, chce żeby to trwało i żeby koniecznie się powtórzyło. Oczywiście trzeba to zrobić we właściwy sposób. W cudowny sposób. Dotknij końcówek jej włosów, potem nieco wyżej, bliżej głowy, muśnij swoimi palcami jej kark, tak, żeby poczuła dotyk wyraźnie, ale nie za mocno. Kiedy dotkniesz jej karku wykorzystaj to, że twoja dłoń jest duża, a jej kark niewielki i pozwól, żeby twój kciuk dotknął tego wrażliwego miejsca za uchem. Dłońmi jeździj po jej rękach coraz wyżej. W warunkach tanecznych wciskaj swoją nogę w jej krocze. Ustawiaj ją przed sobą tak, aby członek był na jej pośladkach. Przesuwaj jej dłońmi po jej piersiach i swoich pośladkach lub udach. W końcowej części tej fazy dotykasz swoimi dłońmi jej pośladków.

Do kina dodajesz werbalne podteksty dotyczące całowania się i pieszczenia, ewentualnie seksu, ale niezbyt mocne. Na przykład dajesz jej napić się ze swojej szklanki, po czym gdy to zrobi to mówisz, że pośredni pocałunek macie już za sobą. Mówisz jej, że wygląda tak jakby chciała cię pocałować. Jeśli pali, to gdy skończy podaj jej tic-taca lub gumę do żucia. W momencie w którym je przyjmuje powiedz: „to jakbyśmy się mieli później całować”.

5. KC

Jedna ręka na kark, druga na policzek, patrzę się trochę agresywnie i całuję. Koniec kropka. Wszelkie werbalne KC dla mnie się gorzej sprawdzają.

6. FC

Prowadzę do sytuacji w której całujemy się w wygodnej pozycji, zwykle leżącej. Zaczynam jeździć ręką po jej ciele, najpierw przez ubrania potem pod nimi. Całują ją po szyi i dekolcie. Stopniowo rozbieram emanując silne stany seksualne. Jeśli pojawia się LMR zwalczam go zwykle dokładnie tak jak opisuje Mystery. Kocham LMR : ).

Dodam jeszcze tylko, że jeśli rozstaję się i spotykam ponownie to zakładam, że muszę wznowić eskalację od jednej fazy w tył w porównaniu do tego na czym skończyłem. Jeśli HB jest jakąś znajomą znajomego, albo miała cokolwiek ze mną do czynienia, np. jest efektem net game to na powitanie od razu całuję ją w policzki.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

nie potrafiłem znaleźć adres e-mail, więc piszę tak

Witajcie,

16 maja (sobota) mam swoje szkolenie w Krakowie, więc myślałem, że warto byłoby się spotkać z Projektem Kraków. Pamiętam, jak czytałem, w którymś z tekstów na Waszej stronie, że czujecie przesyt ludźmi z uwodzenia w projekcie I chcecie wzbogacić go ludzi z innych dziedzin życia. Ludzie, z którymi prawdopodobnie przyjadę do Krakowa na codzień zajmują się swoimi biznesami; moje podejście do tematyki uwodzenia, też jest dosyć wyważone, więc myślę, że to będzie całkiem ciekawe spotkanie.
Chciałbym wiedzieć kiedy jest opcja na zorganizowanie spotkania, może jakiś wspólny wypad na obiad, piwo, czy klubu? Muszę wiedzieć, czy ewentualnie miałbym przyjechać dzień wcześniej do Krakowa, czy zostać dzień dłużej.

Jakie kluby polecacie w Krakowie?
Szukam klubu, w którym:
muzyka – house, muzyka klubowa, mogą, też być różne miksy latino i lat 70.
kobiety będą w wieku minimum 23 do 30+, generalnie klientela grubo powyżej 20
będzie selekcja
blisko centrum; rynek Krakowa
towarzystwo na poziomie, bawią się tam ludzie, z już określoną i ustabilizowaną sytuacją życiową, żadnych dresów, białych kozaczków i tipsów w kropeczki
nie będzie to klub stricte studencki
kilka sal, barów, może być kilku poziomowy lub z podziałem na parkiet, czy strefę chill outs
wygodne loże, nawet odizolowane od parkietu
dobry klimat do zabawy, gdzie lubią i potrafią się bawić
Niech coś bliskiego Lemoniady, łódzkiego Kokoo, The Cinnamon.

Dałem, też ogłoszenie na forach, że będę, bo mam ochotę poznać parę osób w Krakowie, ogólnie rozeznać się jaki jest klimat i środowisko. Teraz siedzę w Warszawie, znalazłem chwilę czasu z rana, bo dziś znów do “pracy”

Czekam na odpowiedź

Feniks

www.feniks-uwodzenie.pl

Samuel pisze...

Twój opis klubu, który potrzebujesz kojarzy mi się najbardziej z klubem Prozak. Mnie niestety najprawdopodobniej nie będzie w ten weekend w Krakowie. Poinformuję innych.

Pozdrawiam